Política de cookies
Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxe l'enllaç per a més informació.

X

El PSPV-PSOE alerta d’un sobrecost de 6 milions d’euros en les obres adjuntes a la L10 de Metrovalencia: “Els canvis en el canyó per als vianants no beneficien a ningú i el seu futur està vinculat a obres que no se sap si s’executaran”

You are currently viewing El PSPV-PSOE alerta d’un sobrecost de 6 milions d’euros en les obres adjuntes a la L10 de Metrovalencia: “Els canvis en el canyó per als vianants no beneficien a ningú i el seu futur està vinculat a obres que no se sap si s’executaran”
28.9.23, València. Ple de Les Corts Valencianes. (Foto: José Cuéllar/Corts Valencianes)
  • La portaveu adjunta del PSPV-PSOE en Les Corts, María José Salvador, titlla de “desproporcionada i temerària” la modificació de les obres del canó per als vianants que uneix l’estació de Xàtiva amb el carrer Alacant: “Volem conéixer els informes que avalen aquests canvis i que expliquen com es justifiquen els sobrecostos”
  • Salvador recorda a la consellera Pradas que “mentre el PP va deixar foradada subterràniament la ciutat de València amb la T2, el Consell de Ximo Puig va fer realitat la L10 i va deixar aprovats els estudis per a les noves línies L11 i L12 de Metrovalencia, dels quals ara es vol apropiar”

València, 18 de febrer de 2024.- El PSPV-PSOE ha alertat hui d’un sobrecost de 6 milions d’euros en les obres adjuntes a la L10 de Metrovalencia i ha assenyalat que “els canvis plantejats per la Conselleria d’Infraestructures en el canyó per als vianants no beneficien a ningú i el seu futur està vinculat a obres que no se sap si s’executaran en un futur”. Així s’ha manifestat aquest diumenge la portaveu adjunta del Grup Socialista en Les Corts, María José Salvador, qui ha titllat de “desproporcionada i temerària” la modificació de les obres del canó per als vianants que uneix l’estació de Xàtiva amb el carrer Alacant.

En aquest sentit, la dirigent socialista ha apuntat que “volem conéixer els informes que avalen aquests canvis i que expliquen com es justifiquen els sobrecostos” i ha anunciat que “des del Grup Socialista hem presentat en Les Corts una bateria d’iniciatives parlamentàries per a conéixer quina és la gestió d’aquests set mesos de la consellera Pradas i que se’ns explique quins informes avalen la modificació del projecte del canó per als vianants i com es justifiquen aquests sobrecostos”.

Així mateix, Salvador ha explicat que “malgrat les falsedats a les quals intenta agarrar-se el Consell per a justificar aquests canvis, la realitat és que no està definida la solució de continuïtat de la L10 cap al Pont de Fusta” i ha apuntat que “tenen sobre la taula informes negatius de Cultura per a travessar el centre històric de la ciutat de València amb aquestes obres”: “El Consell de Mazón i la ultradreta ens ha d’explicar com pensa fer front a un sobrecost de sis milions d’euros quan, a més, han retallat més del 76% del pressupost d’FGV”.

Finalment, la portaveu adjunta del PSPV-PSOE en Les Corts ha recordat a la consellera Pradas que “mentre el PP va deixar foradada subterràniament la ciutat de València amb la T2, el Consell de Ximo Puig va fer realitat la L10 i va deixar aprovats els estudis per a les noves línies L11 i L12 de Metrovalencia, dels quals ara es vol apropiar”.