- El del PSPV-PSOE en Les Corts, José Muñoz, assenyala que “Mazón demostra que no sols va ser incapaç el dia 29 d’octubre d’exercir de president, sinó que és incapaç de gestionar la recuperació que necessita la Comunitat Valenciana”: “Està totalment inhabilitat per a ser president”
- Muñoz alerta que “és indigne que el Govern de Pedro Sánchez pose fons per a la recuperació dels valencians i valencianes i que Mazón no els aprofite” i pregunta “si després del seu pacte amb VOX ara pensa destinar eixos diners en projectes negacionistes del canvi climàtic”
València, 24 de març de 2025.- El PSPV-PSOE ha alertat hui que “Mazón es passa el dia demanant diners al Govern d’Espanya, però després quan toca gestionar-lo es torna al Ventorro” i ha explicat que el Consell “ha deixat de destinar 300 dels 700 milions d’euros que el Govern a lloc a la seua disposició per a la recuperació de la Comunitat Valenciana”. Així s’ha pronunciat aquest dilluns el síndic socialista José Muñoz qui ha insistit que “Mazón està totalment inhabilitat per a ser president, ha de dimitir i convocar eleccions”.
En aquest sentit, el dirigent socialista ha assenyalat que “les dades demostren que Mazón no sols va ser incapaç el 29 d’octubre d’exercir de president, sinó que és incapaç de gestionar la recuperació que necessita la Comunitat Valenciana” i ha alertat que “és indigne que el Govern de Pedro Sánchez pose fons per a la recuperació dels valencians i valencianes i que Mazón no els aprofite”. A més, ha pregunta a Mazón “si després del seu pacte amb VOX ara pensa destinar eixos diners en projectes negacionistes del canvi climàtic” i ha insistit que “una persona que no pot ni eixir al carrer no pot continuar sent president de la Generalitat”.
Finalment, Muñoz ha afirmat que “els valencians i valencianes volem votar per a poder decidir qui volem que gestione els recursos que posa a la nostra disposició el Govern d’Espanya”: “Mazón ha de dimitir i convocar eleccions anticipades”.