Política de cookies
Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxe l'enllaç per a més informació.

X

El PSPV-PSOE denuncia que la Generalitat “posa en escac el present i el futur de la mobilitat amb les seues decisions erràtiques i fracassades” en les obres de Metrovalencia

You are currently viewing El PSPV-PSOE denuncia que la Generalitat “posa en escac el present i el futur de la mobilitat amb les seues decisions erràtiques i fracassades” en les obres de Metrovalencia
  • La portaveu adjunta del PSPV-PSOE en Les Corts, María José Salvador, assenyala que “les retallades i el caos s’estan apoderant de la Conselleria d’Infraestructures”: “Prefereixen fer una L11 low cost que respectar l’harmonia i l’urbanisme de la ciutat de València”
  • Salvador recorda que “al mateix temps que s’estan aplicant retallades i apostant per opcions menys costes, s’estan plantejant sobrecostos de 8 milions d’euros en el canó per als vianants del carrer Xàtiva

València, 26 de setembre de 2024.- El PSPV-PSOE ha denunciat hui que la Generalitat Valenciana de Carlos Mazón “posa en escac el present i el futur de la mobilitat amb les seues decisions erràtiques i fracassades” en les obres de Metrovalencia. Així ho ha manifestat aquest dijous la portaveu adjunta del PSPV-PSOE en Les Corts, María José Salvador, després de conéixer l’última decisió presa per la Conselleria d’infraestructures respecte a la L11 sobre la qual, ha subratllat, “prefereixen fer una L11 low cost que respectar l’harmonia i l’urbanisme de la ciutat de València”.

En aquest sentit, la diputada socialista ha assenyalat que “les retallades i el caos s’estan apoderant de la Conselleria d’Infraestructures” i ha indicat que “només en *Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana s’han dut a terme una retallada del 76% de les inversions”. Amb això, ha explicat que “la decisió que acaba de prendre la conselleria sobre el traçat de la línia 11 de les dues opcions ha triat la més barata, però la que té un major impacte a la ciutat” i ha detallat que “concretament han descartat la connexió en bucle amb Balears i avinguda del Port, que era l’opció de l’anterior govern”.

Així mateix, Salvador ha remarcat que “al mateix temps que s’estan aplicant retallades i apostant per opcions menys costes, s’estan plantejant sobrecostos de 8 milions d’euros en el canó per als vianants del carrer Xàtiva” i ha agregat que “en aquests moments la continuïtat de la línia 10 cap a Pont de Fusta no està ni resolta i s’estan plantejant sobrecostos de 8 milions d’euros”.

Finalment, la portaveu adjunta ha assenyalat que “aquestes actuacions demostren que hem tornat a una Conselleria típica i pròpia del Partit Popular amb decisions erràtiques i decisions fracassades” i ha alertat que i “la falta de planificació i les retallades estan provocant males decisions per a actuacions de les quals depén el present i el futur en material de mobilitat de la ciutat de València i la seua àrea metropolitana”.