- El portaveu socialista de Turisme en Les Corts, Mario Villar, lamenta que “no es renove aquest programa, que beneficia a més de 1.100 empreses valencianes”
- Villar explica que la iniciativa és clau “per al teixit empresarial de la Comunitat Valenciana i també per a aconseguir un turisme més competitiu i sostenible“
València, 31 de març de 2024. – El portaveu socialista de Turisme en Les Corts, Mario Villar, ha registrat una iniciativa en la qual demana “actualitzar l’estratègia de CreaTurisme en la qual es contemple una web 3.0, un CRM, i una plataforma de comercialització tant per a les agències de viatges com per a les empreses adherides a aquest programa”. Villar ha assenyalat la necessitat d’aquesta millora per a tindre “un turisme més competitiu i sostenible”: “Demandem a Mazón que dissenye una nova estratègia per a empreses turístiques valencianes, perquè si el seu govern no les secunda, no avançarem”.
En eixe sentit, el diputat socialista ha explicat que el Consell de Ximo Puig “va impulsar el programa Crega Turisme” que es tracta “d’una estratègia que busca potenciar experiències en la Comunitat i que compta amb més de 1.100 empreses valencianes”: “El turisme requereix estratègia i encara no es coneix la d’aquest Consell”, ha criticat Mario Villar que ha destacat que la creixent demanda i competència “ha d’impulsar-nos a enfortir la nostra indústria turística i als seus treballadors i treballadores”.
Per tot això, Mario Villar ha apostat “per no ser conformistes i per estar a l’avantguarda del mercat”: “El Consell ja hauria de ser conscient de la importància que té l’estratègia CreaTurisme per al teixit empresarial valencià”.