Política de cookies
Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxe l'enllaç per a més informació.

X

El PSPV-PSOE recorda a Mazón i Rovira que “encara són a temps d’oblidar-se de la consulta trampa sobre la llengua i posar-se a treballar en condicions per al pròxim curs”

You are currently viewing El PSPV-PSOE recorda a Mazón i Rovira que “encara són a temps d’oblidar-se de la consulta trampa sobre la llengua i posar-se a treballar en condicions per al pròxim curs”
  • El secretari d’Educació del PSPV-PSOE, Miguel Soler, assenyala que “la nova llei que vol el PP de Mazón no ve a revertir problemes, sinó a crear-los on no existien i crear guetos entre centres educatius”: “Impedirà que l’alumnat acabe l’educació obligatòria amb el domini de les dues llengües oficials”
  • Soler denúncia que Mazón “ha impedit que els docents expliquen a les famílies les conseqüències de triar l’una o l’altra opció tenallant-los amb expedients”: “En lloc d’això s’han dedicat a enviar cartes plenes de falsedats”

València, 4 de març de 2025.- El PSPV-PSOE ha recordat hui a Mazón i Rovira que “encara són a temps d’oblidar-se de la consulta trampa sobre la llengua i posar-se a treballar en condicions per al pròxim curs”. Així s’ha pronunciat aquest dimarts el secretari d’Educació dels socialistes valencians, Miguel Soler, qui ha recordat que “amb aquest nyap de consulta és en realitat una llibertat educativa solo per a uns pocs que, a més, provocarà que desaparega la gratuïtat dels llibres de text i que es reduïsca el professorat de reforç en els centres educatius”.

En aquest sentit, el dirigent socialista ha assenyalat que “la nova llei que vol el PP de Mazón no ve a revertir problemes, sinó a crear-los on no existien i crear guetos entre centres educatius” i ha subratllat que “impedirà que l’alumnat acabe l’educació obligatòria amb el domini de les dues llengües oficials”. A més, Soler ha denunciat que Mazón “ha impedit que els docents expliquen a les famílies les conseqüències de triar l’una o l’altra opció tenallant-los amb expedients” i ha afegit que “en lloc d’això s’han dedicat a enviar cartes plenes de falsedats”.