- El portaveu de l’Executiva Nacional del PSPV-PSOE, Jordi Mayor, lamenta que Mazón es dedique a manipular informació per a exculpar-se en lloc de solucionar els problemes dels valencians
València, 14 de febrer de 2025.- El portaveu de l’Executiva Nacional del PSPV-PSOE, Jordi Mayor, ha lamentat aquest divendres que Mazón es dedique a manipular informació per a intentar exculpar-se de la seua irresponsabilitat el dia de la dana. “Mazón ha demostrat que no està preocupat per resoldre els problemes dels valencians si no per la seua situació personal i per això utilitza a la Generalitat com una màquina de difusió de faules”, ha assenyalat Mayor.
“El que l’àudio complet de la conversa entre Aemet i el Centre de Coordinaciòn d’Emergències ha demostrat és que la Generalitat sabia que el pitjor del temporal venia de les tres a les sis de la vesprada, però Mazón va decidir que ell anava a passar-ho millor, amb tres hores de dinar en El Ventorro”, ha lamentat el portaveu de l’executiva dels socialistes valencians.
“La irresponsabilitat situa al Consell de Mazón no governant per als valencians, no solucionant els problemes, si no buscant com exculpar-se”, ha afirmat Jordi Mayor que ha exigit al Consell que es dedique a solucionar els problemes ocasionats per la dana.