Política de cookies
Aquest lloc web fa servir cookies per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxe l'enllaç per a més informació.

X

Ximo Puig: “El turisme ha d’avançar en innovació, sostenibilitat i la qualitat, i ho farem a partir de la cogestió amb el sector”

You are currently viewing Ximo Puig: “El turisme ha d’avançar en innovació, sostenibilitat i la qualitat, i ho farem a partir de la cogestió amb el sector”
  • El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE destaca que aquests 4 anys “són una història d’èxit del turisme passant de 6 a 9 milions de turistes estrangers”
  • El líder dels socialistes valencians demana “continuar treballant per la desestacionalització i millorant les condicions dels treballadors i treballadores del sector”

Benidorm, 14 d’abril de 2019.- El president de la Generalitat i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha destacat aquest diumenge a Benidorm que el turisme “ha d’avançar en innovació, sostenibilitat i qualitat“, tres reptes que s’han d’afrontar “des de la cogestió amb tots els agents del sector com portem fent aquests quatre anys”. Així, ha assenyalat que l’objectiu “és generar més turisme de qualitat, més ingressos i, per tant, millors condicions de vida per a tots els treballadors i treballadores”.

En aquest sentit, Ximo Puig ha valorat que “fa quatre anys comencem un període de cogestió i codecisió que ens ha portat una història d’èxit passant de 6 milions de visitants estrangers a 9 milions“. “Som la comunitat autònoma que més ha crescut en aquests quatre anys”, ha explicat el dirigent socialista qui ha posat d’exemple la localitat alacantina de Benidorm de “tot el que estem fent de manera conjunta i dialogada amb el sector”.

Així mateix, ha marcat com a reptes per al futur “continuar treballant per la desestacionalització, fer polítiques que facen millorar les condicions de treball, desenvolupar estratègies que permeten competir en un mercat cada vegada més exigent i que permeten afrontar les conseqüències de successos com el Brexit“. En aquest sentit, ha destacat que ja “hi ha un pla de contingència”, s’han reforçat les campanyes i augmentat la promoció a Regne Unit donant com a fruit que “hagen augmentat els turistes britànics en els últims anys i que aquests representen un de cada tres visitants estrangers en la Comunitat”.

No obstant això, Ximo Puig ha advertit que “a més d’estabilitzar els visitants britànics és molt important obrir mercats” i ha mostrat la seua satisfacció perquè “hem aconseguit avançar molt en un mercat potent com l’alemany”. “Mentre totes les autonomies han baixat en turistes d’Alemanya, la Comunitat Valenciana ha pujat un 9%”, ha sentenciat.